loading...
downloadfa1.rzb.ir
amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب Mozilla Firefox محصول کمپانی Mozilla یکی از بهترین و قدرتمندترین مرورگرهای وب می باشد که از امنیت فوق العاده ای برخوردار می باشد.

از ویژگی های حائز اهمیت این مرورگر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- بیشترین سرعت برای دانلود فایلهای اینترنت

- داشتن موتورهای جستوجوگر گوگل ، یاهو ، بیگ و … بصورت درونی

- قابلیت افزودن بهترین تولبارها

- جلوگیری از باز شدن صفحه ی تبلیغات پاپ آپ

و از دیگر ویژگی های بارز این مرورگر وب می توان به زیبایی و جذابیت آن و همچنین نمایش وبسایت ها به بهترین شکل را نام برد.

این نسخه که در این پست برای شما قرار داده ایم نسخه ی Portable می باشد یعنی نیازی به نصب ندارد و به راحتی می توانید بدون نصب از آن استفاده کنید و یا برروی یک usb قرار داده و بدون نصب برروی سیستم های دیگر اجرا کنید.

 

نسخه قابل حمل مرورگر قدرتمند Firefox 12.0

 

amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

مرورگر محبوب opera سریع ترین نرم افزار مرورگر جهان می باشد که به دلیل ویژگی های که در زیر به توضیح آنها می پردازیم ، توانسته است محبوبیت خاصی را در میان مردم بدست آورد.Opera@USB برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است.

این نسخه از نرم افزار اپرا که Opera@USB نام دارد به صورت قابل حمل می باشد و نیازی به نصب ندارد و شما کافیست آن را دانلود کنید و از امکانات آن استفاده کنید.

 

دانلود نسخه قابل حمل مرورگر Opera@USB 11.64 Build 1403

 

amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
یکی از بهترین ، قدرتمندترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای مرورگر صفحات وب می باشد که نسخه ی جدید و نهایی آن را امروز برای دانلود قرار داده ایم. Opera Web Browser بهترین مرورگر وب پس از مرورگر معروف فایرفاکس می باشد که با زیبایی و امکانات قدرتمند خود توانسته است محبوبیت منحصر به فردی را در میان کاربران به خود اختصاص دهد.

مرورگر اپرا برای بارگزاری سایت های اینترنتی ابتدا متن ها را بارگزاری می کند و سپس به تدریج شروع به لود تصاویر می کند ، همچنین این تصاویر ابتدا با کیفیت کم لود می شوند و رفته رفته کیفیت تصاویر افزایش می یابد که این امر باعث سریعتر باز شدن سایت ها می شود.به علاوه ، این مرورگر مشهور ، مواردی چون قفل راست کلیک ، انتخاب متن و جلوگیری از مشاهده ی سورس سایت ها و … را از پیش پای شما بر می دارد.این مرورگر قدرتمند امکانات فوق العاده ی دیگری نظیر دریافت ایمیل ، چت و … را در خود جای داده است.

 

برخی از ویژگی های نرم افزار Opera Web Browser 12.10 Final :

 

Out-of-Process Plug-ins : پلاگین ها به عنوان یک فرآیند جداگانه برروی مرورگر نصب می شوند و کنترل بیشتری را برای مدیریت آن ها فراهم می کند.این قابلیت امنیت را بالا می برد.

۶۴-Bit Windows Versions : نسخه ی ۶۴ بیتی اپرا برخی از توابع بهبود بخشیده شده اند و حافظه ی بیشتری را به اپرا در تخصیص می دهد.

Themes : تم جدید و سبک وزنی برای سفارشی کردن مرورگر قرار گرفته است و بدون راه اندازی مجدد مرورگر با یک کلیک می توانید تم دلخواه را انتخاب کنید.

Address Field Enhancements : کوتاه کردن URL های هوشمند در آدرس ؛ بهبود فیلد آدرس و نوار آدرس کشویی پیشنهادات و پیشرفت های متعدد در نوار آدرس

 

برای دانلود نسخه نهایی مرورگر فوق با یک کلیک برای ویندوز ۶۴ و ۸۶ خود به صورت جداگانه به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

 

 

 Opera Web Browser

 

amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)

مرورگر اینترنت اکسپلورر Internet Explorer امروزه حجم وسیعی از کاربران اینترنتی را تحت پوشش خود قرار داده است. این مرورگر شاید تنها مرورگری بود که بدون مشکل نصب در دسترس کاربران ویندوز بود و توانست به یکی از فراگیر ترین مرورگر های وب تبدیل شود که البته طرفداران خود را دارد.طی آمار گرفته شده در سال ۲۰۰۹ حدود ۴۵% دنیا از این مرورگر که از ویندوز ۹۸ به بعد به عنوان یک نرم افزار پیش فرض در ویندوز قرار داده شده است استفاده می کنند.در نسخه ی جدید این مرورگر بسیاری از ناسازگاری ها رفع شده اند و به طور کامل از HTML5 و همهٔ انتخاب‌ گرهای CSS3، متغییرهای مرزبندی با انحنا از CSS3، جاوا اسکریپت و شتاب‌ دهنده سخت‌افزاری از طریق Direct 2D و DirectWrite پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این مرورگر می توان به سازگاری با اکثر دانلود منیجر ها مانند آی دی ام و فلش گت، سازگاری کامل با وبسایت های تحت PHP، افزایش سرعت در بارگذاری صفحات وب، افزایش امنیت ، امکان بازکردن چندین سایت به صورت تب یا Tabbed Browsing اشاره کرد. امروز برای شما ورژن های جدید و مختلف این مرورگر را آماده دانلود کرده ایم.  همینک می توانید آخرین ورژن های نرم افزار اینترنت اکسپلورر را از وب سایت دانلود۰۰۹۸ ، دانلود و استفاده کنید .

 

 Internet-Explorer

amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
نرم افزار مرورگر وب موزیلا فایرفاکس قدرتمند ، بی نظیر و رایگان محصولی کمپانی مشهور موزیلا است که با آن می توانید صفحات وب را به زیباترین شکل ممکن با رابط کاربری جذاب مشاهده کنید. در میان کاربران و کسانی که این مرورگر را امتحان کرده اند ، شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که این مرورگر وب را قدرتمندترین و بهترین برنامه نشناسد چرا که با نصب آن قطعا آن را به عنوان مرورگر همیشگی و ثابت ویندوز خود انتخاب خواهید کرد. از ویژگی های فوق العاده فایرفاکس امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware و جاسوس ها به سیستم شما می باشد. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme ها و افزونه های گوناگون بر زیبایی و توانایی مرورگر فایرفاکس افزوده است و آن را در میان دیگر نرم افزارهای وب بروزر مشابه بی نظیر کرده است. جهت دانلود اخرین ورژن Mozilla Firefox به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Firefox

amir edrisi بازدید : 3 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
اپرا سریع ترین مرورگر اینترنت روی زمین! این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند. اساس کار اپرا به این صورت است که اول متن سایت بارگذاری می شود و سپس به تدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود. کافیست فقط یک بار اپرا را امتحان کنید، دیگر از اینترنت اکسپلورر استفاده نخواهید کرد!

 

opera

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطوره؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 449
  • کدهای اختصاصی
    کد نمایشگر رتبه سایت در گوگل


    قالب وبلاگ

    3 5 7 16