loading...
downloadfa1.rzb.ir
amir edrisi بازدید : 3 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Office 2013 Persian Language Interface Pack

بسته فارسی ساز محیط آفیس ۲۰۱۳  رابط زبان (LIP) برای Office، نسخه ای با ترجمه تمامی بخش هایی از Office ارائه می دهد. پس از نصب LIP، متن در برنامه های جادویی، کادرهای گفتگو، منوها و عناوین راهنمایی و پشتیبانی به زبان فارسی نمایش داده می شوند.

این بسته محیط نرم افزار های:
- Microsoft Office Excel 2013
- Microsoft Office OneNote 2013
- Microsoft Office Outlook 2013
- Microsoft Office PowerPoint 2013
- Microsoft Office Word 2013
را به فارسی تغییر خواهد داد. جهت دانلود فارسی ساز محیط آفیس ۲۰۱۳ به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸ مراجعه فرمایید.

htkbuuanfn1ah0s7g55x

amir edrisi بازدید : 19 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار Nitro Pro 8 امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند. امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice  و… جهت دانلود و مشاهده لیست کامل امکانت این نرم افزار به ادامه مطلب از دانلود۰۰۹۸

Untitled-1

 

 

amir edrisi بازدید : 5 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

AVS Document Converter نرم افزاری طراحی شده برای نمایش و تبدیل اسناد و تصاویر به فرمت های دلخواه است. ابزار ساده اما در عین حال کارآمد که قادر است تا با نمایش اسناد آن ها را به فرمت های رایجی همچون DOC, DOCX, ODT, PPT, PPTX, TXT, TIFF, TIF PDF, HTML, HTM, MHT, RTF و … تبدیل کند. نمایش تصاویر و تبدیل آن ها هم یکی دیگر از قابلیت هایی است که اولین نسخه از این ابزار در اختیار کاربران قرار خواهد داد. سازگاری با فایل های فشرده ZIP با قابلیت ساخت فایل فشرده و ایمن سازی از طریق گذاشتن پسورد، سازگاری کامل با کتاب های الکترونیکی و فرمت های استفاده شده در آن ها، امکان گذاشتن پسورد برروی اسناد با فرمت های مختلف برای جلوگیری از کپی رایت های غیرمجاز و بهینه سازی اسناد به منظور استفاده در وب و محیط مجازی اینترنت از جمله خصوصیاتی هستند که این ابزار در خود جای داده است. نرم افزار پیش رو با توجه به حجم نسبتا مناسبی که دارد با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها و سازگاری با جدیدترین استانداردها و البته طراحی جذاب و جالب به راحتی قابل نصب و اجرا برروی نسخه های مختلف سیستم عامل ویندوز بوده و قادر است تا با سرعتی بالا حجیم ترین فایل ها را هم نمایش داده و یا تبدیل کند. البته نرم افزار AVS Document Converter قابلیت های متعدد دیگر هم دارد که فقط کاربرانی که این ابزار را دانلود می کنند به آن ها دست پیدا خواهند کرد.

 

AVS Document Converter

amir edrisi بازدید : 5 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود Adobe Reader 11.0.00 – نرم افزار مشاهده فایل های پی دی اف

PDF

قدرتمندترین ، محبوب ترین و بهترین نرم افزار مشاهده و خواندن اسناد پی دی اف می باشد که توسط آن‏ ‏می توانید تمامی انواع فایل های PDF را باز و اجرا نموده و با آنها تعامل داشته باشد. شرکت های بسیاری نرم افزارهای متعددی برای انجام این منظور طراحی و عرضه نموده اند که با توجه به گستردگی و تنوع امکانات و استانداردهایی که هریک از این نرم افزارهای پی دی اف خوان ارائه می دهند، مسئله انتخاب یکی از آنها به عنوان برنامه استاندارد برای مشاهده این اسناد الکترونیکی را کمی دشوار نموده است. یکی از شرکت های نام آشنا و پر آوازه با نام ادوبی که نرم افزارهای متعدد پرکابردی همچون آدوب فتوشاپ را عرضه نموده است، نرم افزار استانداردی برای خواندن محتوای اسناد الکترونیکی یا همان فایلهای پی دی اف تحت عنوان Adobe Reader ارائه نموده است. هم اکنون در دانلود ۰۰۹۸ جدیدترین نسخه ی این نرم افزار را برای شما آماده کرده ایم که آن را با یک کلیک می توانید دریافت کنید.

 

Adobe Reader

 

amir edrisi بازدید : 18 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Simpo PDF to Word

نرم افزار حرفه ای است که برای تبدیل دسته ای مستندات PDF به فایل های Microsoft Office Word طراحی شده است. این محصول تمام ویژگی های فایل اصلی مانند متن، لایه ها و تصاویر آن را برا ی استفاده ی مجدد نگهداری می کند. Simpo PDF to Word یکی از برنامه های standalone است و خودش به تنهایی راه اندازی و اجرا می شود و دیگر نیازی به نصب برنامه هایی چون Microsoft Word ،Adobe Acrobat یا Acrobat Reader ندارد. این نرم افزار از واسط کاربری آسان بهره مند است کار با این نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای امکان پذیر است تنها با دو کلیک به نتیجه ی دلخواه خود می رسید. وارد کردن فایل به محیط برنامه و کلیک بر روی دکمه ی تبدیل، همه چیز آماده است. جهت دانلود این نرم افزار کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

Simpo.PDF.to.Word.Converter

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    سایت چطوره؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 22
  • بازدید کلی : 457
  • کدهای اختصاصی
    کد نمایشگر رتبه سایت در گوگل


    قالب وبلاگ

    3 5 7 16